Poleć wydarzenie: więcej

Kiedy:

Gdzie:

Fabryka Inżynierów XXIw
Stefanowskiego 2
naprzeciwko IFE , 90-924 Łódź

sala 109, pierwsze piętro

Dodaj do kalendarza:

Opis eventu

Jak zaistnieć w mediach jako ekspert? Czyli o skutecznych działaniach media relations i konkretnych narzędziach w budowaniu personal brandingu.

Czy wiesz, że dziennikarze mogą być Twoimi sprzymierzeńcami w budowaniu wizerunku eksperta? Dobrze zaplanowane i poprowadzone kontakty z mediami i influencerami pozwalają osiągnąć biznesowe cele wizerunkowe. Dzięki prasie, portalom internetowym, blogom czy radiu i TV możesz zaprezentować się szerokiemu odbiorcy z tej strony, na której Ci zależy. Oczywiście wymaga to czasu, pracy i poświęcenia, ale jest to do zrobienia.

1.    Dlaczego warto świadomie budować swoją markę osobistą?

2.    Narzędzia budowania wizerunku eksperta w mediach.

3.    Tips&Tricks współpracy z mediami.

4.    Case studies.

5.    Ale jak to właściwie zrobić? Czyli jak zbudować skuteczny plan komunikacji i dobrać właściwe narzędzia dla swojej o marki.

  • Agnieszka Burzyńska

    studio PRowokacja

    managing director

    PRowiec z 18-letnim doświadczeniem. Trener Public Relations, specjalista z zakresu media & influencer relations, doradca strategiczny, przedsiębiorca. Od 13 lat właścicielka agencji public relations studio PRowokacja. Autorka kilkudziesięciu kampanii PR skierowanych zarówno do B2B jak i B2C. Specjalizuje się w komunikacji dla branż: nowe technologie, IT, FMCG, beauty&lifestyle. Jej siłą jest indywidualne podejście do każdej marki, którego nie znajdziecie w dużych agencjach. Poszukuje niebanalnych pomysłów, aby zagwarantować firmom i osobom indywidualnym dobry kontakt z otoczeniem i pozytywny wizerunek, pomóc im zaistnieć medialnie.

Typy zaproszeń Cena
Zaproszenie Sugerowana - 20.00 PLN (minimum 0.00 PLN)
Akceptowane formy płatności
przelew,płatność on-line