Poleć wydarzenie: więcej

Kiedy:

Gdzie:

Sala Sesyjna Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al.Niepodległości 34 , 61-714 Poznań

Obok Hotelu "Polonez" / Vis-à-vis Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (Wejście do budynku od ulicy al. Niepodległości)

Dodaj do kalendarza:

Opis eventu

Pierwsza PMPIADA już w kwietniu w Poznaniu!

Wydarzenie odbędzie się w sobotę, 23 kwietnia br. w Poznaniu w Sali sesyjnej Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Niepodległości 34.




Interesujesz się zarządzaniem projektami?

Chcesz zdobyć wiedzę z tego zakresu i wymienić się doświadczeniami?

 Chętnie poznasz nowych ludzi o podobnych zainteresowaniach

Jeśli TAK, przyjdź na pierwsze takie wydarzenie w Polsce organizowane pod hasłem:

„Zarządzanie projektami – to proste!"

 

Czym jest PMPIADA?

PMPIADA to seria profesjonalnych wystąpień. Na spotkaniu usłyszycie 11 prelegentów, którzy zaprezentują najważniejsze informacje z wybranych obszarów wiedzy ze zbioru dobrych praktyk PMBoK Guide tj. przewodnika PMI, jednego z najważniejszych źródeł wiedzy dla Kierowników Projektów.

Występy prelegentów oceniać będzie 6 osobowe Jury złożone z ekspertów zarządzania projektami, aby wybrać tego najlepszego, który otrzyma tytuł Prelegenta Roku 2016.

Innymi słowy, uczestnictwo to wspaniała okazja nie tylko do poszerzenia wiedzy z zakresu zarządzania projektami, otrzymania certyfikatu uczestnictwa w profesjonalnym wydarzeniu, ale również do spotkania i dyskusji z ekspertami w dziedzinie Project Management.

Przygotowaliśmy 300 bezpłatnych zaproszeń na wydarzenie!

Jesteśmy przekonani, że dla wszystkich zainteresowanych tematyką zarządzania projektami dzień 23 kwietnia, będzie dniem pełnym niezapomnianych emocji, ciekawych wystąpień i zagorzałych dyskusji.

UWAGA!   Udział w PMPIADZIE to dodatkowe 6 punktów PDU!

„PMPMIADA” organizowana jest przez Poznański oddział Project Management Institute (PMI), stowarzyszenia, które jako jedno z największych na świecie zrzesza profesjonalistów z dziedziny zarządzania projektami, na dzień dzisiejszy liczy ponad 454 tys. członków w 185 krajach, w których istnieje ponad 250 oddziałów.

STRONA WWW

Zachęcamy do zapoznania się z aktualnościami, w których znajdują się szczegółowe informacje na temat, ZAPROSZEŃ, dojeździe komunikacją miejską MPK czy BEFORE PARTY (https://www.facebook.com/events/549315088561812/)

Zachęcamy również do odwiedzenia naszego funpage-a na facebooku, polecania wydarzenia znajomym i zaznaczenie swojego uczestnictwa (https://www.facebook.com/events/999642400074666/)

 

Do zobaczenia 23 kwietnia w Poznaniu !


W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: pmpiada@pmi.org.pl

 

Z projektowym pozdrowieniem

Grupa Wolontariuszy - PMPIADA Project Team




SPONSORZY


PARTNERZY


PATRONI MEDIALNI

20 kwiecień 2016

16 kwiecień 2016

Gadżety dla pierwszych na sali ! Dla części uczestników, którzy w dniu 23 kwietnia jako pierwsi zarejestrują swoją obecność, przygotowaliśmy gadżety upominki ! Zapraszamy !

15 kwiecień 2016

Drodzy Uczestnicy ! Rejestracja została zamknięta z uwagi na osiągnięcie limitu miejsc na sali. Informujemy tym samym, że wszystkie osoby, które nie zdążyły się zarejestrować, będą mogły wziąć udział w wydarzeniu, jeżeli po rozpoczęciu wydarzenia, na sali sesyjnej pozostaną wolne miejsca wynikające z nieobecności zarejestrowanych osób Zapraszamy !

07 kwiecień 2016

Znamy już wszystkich Prelegentów! Zapraszamy na stronę wydarzenia.

29 marzec 2016

Kolejnych 3 Prelegentów potwierdziło swoją obecność: Agnieszka Maria Gasperini; Wojciech Paździor; Tomasz Kopczyński.

25 marzec 2016

Uprzejmie informujemy, że do 5-cio osobowego składu Jury dołączył 6 - Mirosław Dąbrowski!

26 luty 2016

<______ZAPROSZENIA______> Stowarzyszenie PMI jest organizacją typu "NON-PROFIT" dlatego nie pobiera opłat za uczestnictwo. PMPIADA finansowana jest przez Sponsorów, których organizatorom uda się pozyskać na etapie organizowania wydarzenia. ZAPROSZENIA uprawniają do bezpłatnego uczestnictwa w wydarzeniu, istnieje jednak możliwość wsparcia inicjatywy za co z góry bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom. <>><ZAPRASZAMY !<>><

15 luty 2016

<______DOJAZD MPK______> Do budynku Urzędu Marszałkowskiego można bezpośrednio dojechać z Dworca głównego w Poznaniu autobusem linii (68). Bezpośredni dojazd umożliwiają również dwie inne linie autobusowe (69) oraz (71). Więcej na temat dojazdów oraz szczegółowe schematy tras komunikacji miejskiej na stronach mpk poznań ->________ http://www.mpk.poznan.pl/________ oraz ________ http://poznan.jakdojade.pl/________

08 luty 2016

<______BEFOREPARTY______> Before Party to spotkanie dla wszystkich, którzy równie chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami w zarządzaniu projektami jaki i posłuchają o tych doświadczeniach w dzień poprzedzający PMPIADĘ tj. 22.04.2016 . Zapraszamy do zaznaczenia swojego uczestnictwa w wydarzeniu "PMPIADA Before Party" na stronie wydarzenia. <__________https://www.facebook.com/events/549315088561812/__________> PMPIADA Before Party odbędzie się w jednym z poznańskich lokali, dokładne miejsce spotkania zostaniu ustalone i podane na kilka dni przed spotkaniem co pozwoli na dobranie odpowiedniego pod względem powierzchni lokalu. Wstęp na spotkanie jest wolny, napoje we własnym zakresie. Szczegóły wydarzenia już wkrótce !
Rozwiń wszystko w agendzie
Data i godzina Temat Prelegent
Dzień 1 : sobota 23 kwiecień 2016
08:15 - 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 - 09:15 Rozpoczęcie PMPIADy
09:15 - 09:30 Project Manager - człowiek renesansu

Jacek Frankowski

09:30 - 09:50 "Tam i z powrotem” – Zarządzanie Integracją Projektu, czyli jak PMBoK’a połączyć w spójną całość i poprowadzić projekt od początku do końca

Jakub Boczkowski

09:50 - 10:10 Najważniejsza waluta w projekcie

Blaze Goraj

10:10 - 10:30 Jakość, czyli jak uszczęśliwić klienta

Marcin Gora

10:30 - 10:55 Przerwa
10:55 - 11:15 Zarządzanie projektem na jednej kartce

Tomasz Grochowski

11:15 - 11:35 Inicjatywa i zaangażowanie w zespole

Wojciech Paździor

11:35 - 11:55 Zarządzanie kompetencjami zespołu projektowego

Tomasz Kopczyński

11:55 - 12:15 Statek jest tak mocny jak jego załoga

Anna Sadowska

12:15 - 12:35 Przerwa
12:35 - 12:55 Project Stakeholder Management

Agnieszka Maria Gasperini

12:55 - 13:15 Change Control Board – Twój przyjaciel czy Twój wróg? Opowieść o współpracy z interesariuszami w projektach.

Maciej Bodych

13:15 - 13:35 Czego Jaś się nie nauczy, czyli miejsce na naukę w projekcie. Historia lessons learned.

Mariusz Kapusta

13:35 - 13:55 PMBoK vs Scrum: początek przyjaźni?

Mariusz Paszkiewicz

13:55 - 14:30 Dyskusja - pytania do Prelegentów
14:30 - 14:50 Przerwa
14:50 - 15:15 Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
15:15 - 16:00 After Party - panel dyskusyjny
16:00 - 16:00 Zakończenie PMPIADY
  • Jacek Frankowski

    Wicedyrektor ds. Edukacji i Rozwoju

    Ekspert ds. R&D, kierownik projektów i programów w Orange Labs, Orange Polska, z kilkunastoletnim stażem w branży. Odpowiada za portfel projektów
    ICT (w ramach programów UE, oraz dla grupy Orange) o zasięgu międzynarodowym i budżetach kilkuset tys. €. Promotor idei Open Innovation – odpowiada za współpracę z poznańskimi uczelniami. Absolwent informatyki na Politechnice Poznańskiej, doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

  • Jakub Boczkowski

    Manager PMO, obecnie związany z Franklin Templeton Investments
    Aktualnie jestem szefem zespołu project managerów i analityków biznesowych w globalnej instytucji finansowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał przechodząc przez różne stanowiska, działy i organizacje. Był programistą i sprzedawcą, project managerem i managerem liniowym. Odpowiadał zarówno za zarządzanie zespołem programistów jak i za przygotywanie strategii organizacji, innowacyjność czy zarządzanie wiedzą. Prowadził projekty IT joraz organizacyjne, wewnętrzne jak i dla Klientów, w wielu branżach takich jak Media, Retail, Automotive czy Financial Services i wielu dziedzinach od Logistyki po Customer Care. Ta różnorodność pozwoliła mu na zdobycie wielu ciekawych doświaczeń i wypróbowania wielu technik. Chętnie się dzielę zdobytą przez te doświadczenia wiedzą. Jest przede wszystkim praktykiem.

  • Blaze Goraj

    Błażej pierwszą firmę założył gdy miał 17 lat. Po dwóch latach prowadzenia własnej działalności dostał propozycję nie do odrzucenia, aby na rok wejść do dużej firmy i zobaczyć wygląda duży biznes. Ten jeden rok przerodził się w historię 16 lat pracy w 4 dużych firmach. Każdy rok przynosił nowe wyzwania, większe projekty i nowych ludzi. Jego osiągnięcie ostatnich lat, z którego jest naprawdę dumny, to zbudowanie od podstaw 20 osobowego Dream Team’u kierowników projektów, który obsłużył kontrakty o wartości ponad 100mln dolarów.
    Od kilku lat jeździ po świecie i szuka tego idealnego projektu jako oceniający w konkursie na najdoskonalszy projekt na świecie.
    Jest również trenerem i wykładowcą zarządzania projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
    Obecnie koncentruje się na budowie nowego produktu edukacyjnego, który ujrzy światło dzienne jesienią tego roku.

  • Marcin Gora

    Marcin jest doświadczonym kierownikiem projektu. W swojej pracy miał okazję wspierać wiele organizacji w budowie nowych struktur oraz w optymalizacji ich procesów biznesowych. Prowadził wdrożenia dedykowanych systemów ERP w jednych z największych polskich przedsiębiorstw z różnych branż. Zawsze budował długotrwałe relacje ze swoimi klientami.
    Marcin skupia się na optymalizacji procesów, przy jednoczesnej minimalizacji nakładów. Kładzie szczególny nacisk na dogłębne rozpoznanie potrzeb swoich klientów.

  • Tomasz Grochowski

    Zawodowo robi to, co lubi. A gdy czegoś nie lubi, to przestaje to robić. Wraz z zespołem wspaniałych ludzi prowadzi małą firmę doradczą. Firma Tomasza specjalicuje specjalizuje się w zarządzaniu projektami w obszarach wdrożeń CRM, systemów telemedycznych, rozwiązań internetowych. Na co dzień Dostarcza usługi PMO w modelu shared services oraz pomaga usprawniać procesy zarządzania projektami. Dotychczas stworzył też kilka innych firm, dlatego nieśmiało czasami nazywa się przedsiębiorcą. Część z tych firm poniosła spektakularne porażki, jednak dzięki temu Tomek wie czego dziś nie robić. W jednym z aktualnie realizowanych projektów pasję do zarządzania projektami z pasją do sportów ekstremalnych.

  • Wojciech Paździor

    Wojtek inspiruje i wspiera osoby w zwiększaniu satysfakcji z pracy. Do swojej pracy wnosi pasję, determinację, myślenie strategiczne i humor. Szuka celowości i optymalizacji we wszystkim, co robi. Idzie w życiu trochę pod prąd. Przez to nie raz musiał podejmować niepopularne decyzje.
    Klienci zgłaszają się do niego, kiedy chcą dokonać znacznej zmiany. Osoby zmiany ścieżki zawodowej, organizacje usprawnienia zarządzania zespołami.
    Właściciel Active Strategy. Konsultant współpracujący z PwC. Coach w standardach International Coach Federation. Trener na studiach MBA i podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.
    Pracował m. in. z: ABB, Akamai, Allegro, EMC, Fiat, GE, HP, Oracle, Samsung, Siemens, Techland, Volkswagen, Whirlpool.

  • Tomasz Kopczyński

    Tomasz jest właścicielem firmy doradczej Synergia specjalizującej się w tematyce zarządzania projektami i funkcjonującej kilkanaście lat na rynku. Współwłaścicielem i partnerem zarządzającym spółki Human Force, której głównym corem biznesowym jest dostarczanie najwyższych kompetencji przedsiębiorstwom poprzez zapewnienie firmom najlepszych pracowników na stałe oraz na czas projektów, dyrektorem Centrum Zarządzania Projektami i Kompetencji Spółki Celowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Założył Studia podyplomowe Zarządzania Projektami na UE w Poznaniu. Współtworzył specjalizację zarządzania projektami na UEP, która otrzymała akredytację IPMA Student, koordynator IPMA Student na UEP, wykładowca Project Management MBA Atlanta oraz zarządzania projektami na studiach podyplomowych kilku uczelni w Polsce. Od kilkunastu lat prowadzi projekty w organizacjach różnych branż, przez kilka lat związany z międzynarodową firmą doradczą IDS –Scheer w ramach której prowadził projekty dla Spółek Skarbu Państwa. Certyfikowany asesor metody oceny kompetencji behawioralnych Thomas International. Autor wielu publikacji oraz kilku pozycji książkowych m.in. Zarządzanie projektami i zmianami w przedsiębiorstwie oraz Myślenie i systemowe i sieciowe w zarządzaniu projektami.

  • Anna Sadowska

    Konsultant zarządzania strategicznego, PMO Manager, Akredytowany trener PRINCE2®, MSP®, MoP®, AgilePM® . Manager z 11 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami, ryzykiem oraz zmianą. Realizuje kompleksowe programy zmian strategicznych w organizacjach – budowa strategii, rebranding, restrukturyzacje oraz programy rozwojowe kadry managerskiej skupione na osiąganiu celów biznesowych. Wykładowca na studiach podyplomowych i MBA Kieruje się mottem „jeżeli nie ma drogi należy ja wytyczyć” dlatego też w połączeniu z motywacją i uporem w dążeniu do celu udało jej się zbudować firmę doradczo-szkoleniową od podstaw, zostać najmłodszym trenerem akredytowanym PRINCE2, mistrzynią polski w maratonie rowerowym i reprezentować kraj na mistrzostwach świata.

  • Agnieszka Maria Gasperini

    Agnieszka Gasperini jest Kierownikiem Projektów (PMP) z 17 - letnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła w Siemens AG w 1999 roku. Stworzyła nową kulturę profesjonalnych kierowników projektu w Siemens jako pierwszy PMP w firmie.
    Od 2003 roku Agnieszka jako Prezes PMC przez 11 lat prowadziła firmę konsultingową w kraju i zagranicą w zakresie zarządzania projektami oraz finansowania projektów z funduszy unijnych.
    Aktywny trener, coach i mentor dla zespołów projektowych.
    Agnieszka jest członkiem założycielem PMI Poland Chapter od 2002 roku. Jest bardzo aktywnym Speakerem i organizatorem wydarzeń biznesowych, takich jak seminaria, konferencje i kongresy, w zakresie zarządzania projektami i funduszy europejskich. Od stycznia 2015 Agnieszka Gasperini pełni rolę PMI Region Mentor na Europę Centralną.

  • Maciej Bodych

    Certyfikowany ekspert w zakresie zarządzania projektami, portfelem projektów i PMO. Realizował audyty oraz projekty doradcze i wdrożeniowe w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Anglii oraz na Ukrainie. Specjalizuje się w obszarze usprawnień organizacji poprzez wdrożenie zarządzania portfelem projektów i PMO oraz w obszarze rozwoju kierowników projektów.
    Od roku 2010 pracuje dla PMI® Global pełniąc rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej oraz doradcy zarządu w zakresie rekrutacji. Od 2005 roku certyfikowany PMP®. W roku 2014 w ramach pilotażu nowej certyfikacji PMI® uzyskał w grupie pierwszych osób na świecie tytuł Portfolio Management Professional.
    Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania projektami oraz współautor książki „PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów”.
    Aktualnie jest prezesem firmy WHITECOM Project Experience specjalizującej się w szkoleniach, ustawieniu PMO oraz zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach.

  • Mariusz Kapusta

    Od 8 lat prowadzi swoją firmę Leadership Center, której misją jest niestrudzona krucjata przeciwko opóźnieniom, nieefektywności i skomplikowaniu rzeczy prostych gdziekolwiek się pojawią. Pasjonat zarządzania projektami z nastawieniem na upraszczanie. Jego wizją jest uproszczenie projektów do 12 pytań i jednej kartki. Autor publikacji książkowych. Od dziecka aktywny gracz wszelkiego typu gier. Dziś tworzy gry symulacyjne dla biznesów. Uczył się zarządzać projektami w Procter & Gamble, a dziś Prywatnie realizuje swój najbardziej satysfakcjonujący projekt 100 – to oznacza, że wykonuje 100 rzeczy, które chcę zrobić w życiu. Np. skacze na bungee, ze spadochronem, biorze bierze udział w triathlonie, kończy maratony, uczy się strzelać z karabinu snajperskiego i tym podobne sprawy.

  • Mariusz Paszkiewicz

    Mariusz jest prezesem zarządu w spółce Inwebit Sp. z o.o ..Od kilkunastu lat związany z dużymi projektami IT w bankowości i energetyce. Wykorzystuje w swojej pracy znajomość zagadnień biznesowych, umiejętność modelowania procesów, znajomość metodyk i narzędzi oraz wiedzę na temat aplikacji, sprzętu i sieci, niezbędną do realizacji projektów. Do tego dochodzą umiejętności interpersonalne (prowadził projekty powyżej 20 osób), biegłość w komunikacji werbalnej i pisemnej z praktycznie każdą grupą interesariuszy, od członków zarządu, przez dyrektorów i menadżerów, użytkowników biznesowych, administratorów a na programistach kończąc. Doświadczony architekt, scrum master i projektant. Menedżer wielu ciekawych przedsięwzięć informatycznych z pogranicza elektroniki IOT i powiązań z chmurą. Entuzjasta nowych technologii i rozwiązań.

Typy zaproszeń Cena
Zaproszenie Sugerowana - 20.00 PLN (minimum 0.00 PLN)