Jak korzystać

Jak używać unikalnych narzędzi do zarządzania i promocji swoich wydarzeń w serwisie uczestnicy.pl

  1. Załóż konto w naszym serwisie i stwórz profil organizatora wydarzeń.
  2. Następnie stwórz stronę Twojego szkolenia, spotkania czy innego wydarzenia za pomocą prostego i intuicyjnego edytora. Umieść:
    • Opis wydarzenia,
    • Lokalizację z interaktywną mapą,
    • Ważne daty,
    • Agendę,
    • Informacje o prelegentach,
    • Aktualności,
    • Logotypy, zdjęcia i grafiki.
    Nie przejmuj się, jeśli musisz przerwać pracę. Wprowadzone dane zostaną automatycznie zapisane w szkicach.
  3. Podaj liczbę miejsc. W przypadku gdy wydarzenie jest płatne, określ cenę biletu i sposób płatności.
  4. Jeżeli masz stronę www, na której chcesz promować wydarzenie, pobierz i zainstaluj wtyczkę, dzięki której zamieścisz na niej wizytówkę wydarzenia.
Rozpocznij efektywną promocję swojego wydarzenia już teraz!